fbpx

FAQ

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål. Kan du ikke finde svaret her, så tøv ikke med at kontakte os

Bestilling og Køb

Du finder sign up formularen til nyhedsbrev og kundeklub/The Powder Room Society I vores footer nederst til højre på sitet.

Nederst på siden til venstre finder du vores åbningstider, der dog kan varierer lidt fra sæson til sæson. Du er altid velkommen til at kontakte os via mail, tlf, eller privat besked på Instagram.

Når du gennemføre en ordre på www.poederroomcph.dk modtager du automatisk en mail med bekræftigelse på din ordre. Tjek evt. dit spamfilter.

Ønsker du at ændre en ordre bedes du kontakte os via mail på thepowderroomcph@gmail.com, så hjælper vi dig så godt vi kan.

Ønsker du at annullere en ordre bedes du kontakte os hurtigst muligt på thepowderroomcph@gmail.com. Så hjælper vi dig så godt vi kan.

På www.powderroomcph.dk kan der betales med Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron samt Mobilpay.

Rabatkoder indtastes ved check out. Rabatkoder kan ikke kombineres med andre tilbud. Rabatkoder kan være tidsbegrænsede, samt begrænset til specifkke vare. 

RETURNERING

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.powderroomcph.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvis der er mangler ved din vare. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Ønsker du at reklamere over et produkt, skal du kontakte kontakt@thepowderroomcph.dk

Send os gerne et billede af produktet sammen med beskrivelsen af fejlen. Bliver din reklamation godkendt, så sender vi dig en returlabel, så du kan returnere produktet uden omkostninger for dig.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:

The Powder Room
Øster Farimagsgade 79
2100 København Ø

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

Har modtaget din vare

Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.

Du skal inden 14 dage fra modtagelsen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at skrive til kontakt@thepowderroomcph.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og nederst i betingelserne.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Du skal sende din varer retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv betale udgifterne til returnering af varen.

Alle dele af en vare skal returneres ved ombytning. Hvis der fx fulgte en make-up fjerner med købet af en mascara, uden at dette kostede ekstra, skal begge dele returneres.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Returnering

Du skal sende din varer retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv betale udgifterne til returnering af varen. Du finder vores retur formular her

Alle dele af en vare skal returneres ved ombytning. Hvis der fx fulgte en make-up fjerner med købet af en mascara, uden at dette kostede ekstra, skal begge dele returneres.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt. Samt på begyndte behandlinger.

Gavekort (både fysiske og digitale gavekort)

Du mister din fortrydelsesret, hvis;

Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Eksempelvis helsekostprodukter, kosmetik mv. Udtrykket ”forsegling” omfatter også særlig emballage, som beskytter varen og tjener som sikkerhed for, at varen ikke har været åbnet.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Varer uden forsegling, som er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet og returnering af varen

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage, dog undtaget leveringsomkostninger.  Ved tilbagelevering af den købte vare i tilfælde af fortrydelse, skal du selv betale udgifterne hertil.

Vi refunderer din betaling uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur. Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

The Powder Room
Øster Farimagsgade 79
2100 København Ø

Det er også muligt at returnere varer ved fortrydelse til vores butik, såfremt faktura fra Webshoppen er medbragt.

Hvad skal jeg sende med tilbage? 

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder vores standardfortrydelsesformular.

Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

 

Vare købt på www.powderroomcph.dk der er berettiget til returnering kan returneres i vores Studio/Salon, såfremt dette er aftalt med The Powder Room. 

Levering

Den forventede leveringstid kan variere i spidsbelastningsperioder. Normalt sendes ordre 1-3 dage efter orderen er modtaget. Bestilte produkter sendes som udgangspunkt samlet – der efterleveres ikke. The Powder Room bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem. Vi leverer til stort set alle lande..

Vi benytter GLS til levering af vare, de levere også i weekenden, ligeledes er deres Pick Up points åbne lørdag de fleste steder.

Vi tilbyder følgende leveringsformer:-  GLS, eller Powder Room Pick Up. Ved bestilling af Powder Room Pick Up vil du blive kontaktet af The Powder Room for aftale om Pick Up Tidspunkt.

Ved bestilling af Powder Room Pick Up kan varen afhentes i vores Studio/Salon. Du vil blive kontaktet for nærmere aftale om tidspunkt for Pick Up.

da_DKDanish

SPAR 10 %

Tilmeld vores nyhedsbrev, få 10% rabat på din første ordre  samt nyheder og tilbud direkte i din indbakke.